2011. május 2., hétfő

Magyar ízek Afrikában 2.

Másodszorra magyar barátunkkal Lacival vállalkoztunk magyar étel főzésére, mivel folyamatosan siránkoztam, hogy hiányzik a jó magyar konyha, marhapörköltet készítettünk. Ezzel a kis összejövetellel búcsúztattuk Andrist, aki délután indult a reptérre, szerencsére nagyon hamar megpuhult a hús, úgyhogy tudott belőle enni. Laci bácsi ránk, lányokra bízta a tűzgyújtást, mivel itt ez (is!) a nők feladata. Nem nagyon vagyok még mestere a szén begyújtásának és akkor még finoman fogalmaztam, úgyhogy megkértem a szomszéd fiút, aki szívesen segített. Neki is problémásan ment a dolog, de mentegetőzött, hogy egyrészt vizes lett éjszaka kicsit a szén, másrészt pedig jó régóta nem csinált ilyet, hiszen van elég nő otthon. Végül sikerült elkezdeni főzni, nagyon finom lett, készítettünk mellé salátát, Péterék pedig valamilyen párolt padlizsános egyveleget csináltak, az is nagyon jól nézett ki, de nekem jobban ízlettek a már régóta hanyagolt magyar ízek. Vacsora után kellemesen elbeszélgetttünk a kertben, majd mindenki jóllakva aludni tért.

Zita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése